Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22683Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Северинюк, Тетяна Олександрівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-07-04T09:56:39Z | - |
| dc.date.available | 2025-07-04T09:56:39Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Северинюк Т. О. Застосування методу мозкового штурму як чинника розвитку креативності здобувачів вищого навчального закладу / Т. О. Северинюк // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. –С.382-384. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22683 | - |
| dc.description.abstract | Провідна ідея сучасної освіти виражена в спробі пов’язати результативну складову освіти з планованими результатами розвитку особистості. Головними рисами випускника вищого навчального закладу, за таких умов, виступають його компетентність, мобільність, здатність адаптуватися до нових умов життєдіяльності. Ефективність цього процесу в значній мірі залежить від розвитку креативності випускника вищого навчального закладу. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
| dc.subject | креативність | uk |
| dc.subject | психологічний енциклопедія | uk |
| dc.subject | навчальний заклад | uk |
| dc.title | Застосування методу мозкового штурму як чинника розвитку креативності здобувачів вищого навчального закладу | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Розташовується у зібраннях: | Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 115.pdf | 1.29 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.