Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22590
Назва: Multimodality in the process of integrated teaching professionally-oriented english of future social workers
Інші назви: Мультимодальність у процесі інтегрованого навчання професійно-орієнтованій англійській мові майбутніх соціальних працівників
Автори: Мулик, атерина Олександрівна
Mulyk, Kateryna Oleksandrivna
Ключові слова: мультимодальність
інтегроване навчання
соціальний працівник
навчання іноземної мови
multimodality
sotsialʹnyy pratsivnyk
navchannya inozemnoyi movy
integrated learning
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Mulyk K. Multimodality in the process of integrated teaching professionally-oriented english of future social workers / К. Mulyk // Мовна освіта: виклики, перспективи та інновації: збірник наукових праць / за заг. ред. А. А. Юмрукуз. – Одеса: Магістр, 2025. – P. 47-49.
Короткий огляд (реферат): The study is devoted to a comprehensive analysis of multimodality in the process of integrated teaching professionally-oriented English of future social workers. Strategic directions for the development of modern education involve the implementation of an integrated approach to building the content of professional training of future specialists. The multimodal approach, which involves the integration of various semiotic systems in the process of communication and studying, is of particular relevance. The issue of the functioning and use of multimodal methods of teaching foreign languages has been studied by Ukrainian (O. Babeliuk, L. Hlyvinska, N. Oskyna, A. Pak, A. Yumrukuz and others) and foreign (W. Deborah, S. Matthiessen etc.) scientists. Дослідження присвячене комплексному аналізу мультимодальності в процесі інтегрованого навчання професійно-орієнтованій англійській мові майбутніх соціальних працівників. Стратегічні напрямки розвитку сучасної освіти передбачають впровадження інтегрованого підходу до побудови змісту професійної підготовки майбутніх фахівців. Особливої ​​актуальності набуває мультимодальний підхід, який передбачає інтеграцію різних семіотичних систем у процесі комунікації та навчання. Питання функціонування та використання мультимодальних методів навчання іноземним мовам досліджували українські (О. Бабелюк, Л. Гливінська, Н. Оськіна, А. Пак, А. Юмрукуз та інші) та зарубіжні (В. Дебора, С. Маттіссен та ін.) вчені.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22590
Розташовується у зібраннях:Мовна освіта: виклики, перспективи та інновації (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kateryna MULYK.pdf625.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.