Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22378
Назва: | Формування креативного мовлення у дітей з затримкою психічного розвитку |
Автори: | Арнаутова, Лариса Валентинівна Arnautova, Larysa Valentynivna |
Ключові слова: | корекційна педагогіка затримка психічного розвитку реабілітація дітей із ЗПР |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Арнаутова Л. В. Формування креативного мовлення у дітей з затримкою психічного розвитку / Л. В. Арнаутова // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. -8-10. |
Короткий огляд (реферат): | Затримка психічного розвитку (ЗПР) є однією з актуальних проблем спеціальної психології і корекційної педагогіки. Це обумовлено, з одного боку, великим розповсюдженням цієї форми психічного розладу, особливо у сучасній нестабільній ситуації, з іншого - труднощами виховання, навчання, соціальної адаптації та реабілітації дітей із ЗПР. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22378 |
Розташовується у зібраннях: | Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3.pdf | 1.28 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.