Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22378Full metadata record
| DC Field | Value | Language | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Арнаутова, Лариса Валентинівна | - | 
| dc.contributor.author | Arnautova, Larysa Valentynivna | - | 
| dc.date.accessioned | 2025-06-13T11:31:48Z | - | 
| dc.date.available | 2025-06-13T11:31:48Z | - | 
| dc.date.issued | 2025 | - | 
| dc.identifier.citation | Арнаутова Л. В. Формування креативного мовлення у дітей з затримкою психічного розвитку / Л. В. Арнаутова // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025.-С.8-10. | uk | 
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22378 | - | 
| dc.description.abstract | Затримка психічного розвитку (ЗПР) є однією з актуальних проблем спеціальної психології і корекційної педагогіки. Це обумовлено, з одного боку, великим розповсюдженням цієї форми психічного розладу, особливо у сучасній нестабільній ситуації, з іншого - труднощами виховання, навчання, соціальної адаптації та реабілітації дітей із ЗПР. | uk | 
| dc.language.iso | other | uk | 
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk | 
| dc.subject | корекційна педагогіка | uk | 
| dc.subject | затримка психічного розвитку | uk | 
| dc.subject | реабілітація дітей із ЗПР | uk | 
| dc.title | Формування креативного мовлення у дітей з затримкою психічного розвитку | uk | 
| dc.type | Article | uk | 
| Appears in Collections: | Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025) | |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
