Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22301
Назва: Роль мультимодального підходу при викладанні англійської мови за професійним спрямуванням
Автори: Emel'yanova, Dar'ya Volodymyrivna
Ємельянова, Дар’я Володимирівна
Ключові слова: вивчення англійської мови
мультимодальний підхід
інтеграційні процеси
мотивація навчання
Дата публікації: 2025
Видавництво: Munich, Germany
Бібліографічний опис: Ємельянова Д. В. Роль мультимодального підходу при викладанні англійської мови за професійним спрямуванням / Д. В. Ємельянова // The 9th International scientific and practical conference “Scientific research: modern challenges and future prospects” (April 14-16, 2025) MDPC Publishing, Munich, Germany. 2025. - С. 323-328.
Короткий огляд (реферат): Інтеграційні процеси, зміцнення культурних зв’язків з європейськими країнами зумовлюють потребу у фахівцях, які володіють англійською мовою, кваліфікація яких відповідає сучасним вимогам до професіоналів, тому що саме англійська мова набуває все більшого поширення та стає мовою міжнародного спілкування (англійська мова як лінгва-франка – АЛФ) не тільки в межах ЄС, але й в усьому світі. Дисципліна «Іноземна (англійська) мова за професійним спрямуванням» є одним з освітніх компонентів, що формують інтегральну компетентність, забезпечують отримання комплексу професійних знань випускників вищих навчальних закладів англійською мовою і можливість входження в європейський простір вищої освіти (далі – ЄПВО).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22301
Розташовується у зібраннях:Кафедра германських і східних мов та методики їх навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Emel'yanova Dar'ya Volodymyrivnа.pdf5.74 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.