Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22301
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorEmel'yanova, Dar'ya Volodymyrivna-
dc.contributor.authorЄмельянова, Дар’я Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-06-04T10:05:45Z-
dc.date.available2025-06-04T10:05:45Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЄмельянова Д. В. Роль мультимодального підходу при викладанні англійської мови за професійним спрямуванням / Д. В. Ємельянова // The 9th International scientific and practical conference “Scientific research: modern challenges and future prospects” (April 14-16, 2025) MDPC Publishing, Munich, Germany. 2025. - С. 323-328.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22301-
dc.description.abstractІнтеграційні процеси, зміцнення культурних зв’язків з європейськими країнами зумовлюють потребу у фахівцях, які володіють англійською мовою, кваліфікація яких відповідає сучасним вимогам до професіоналів, тому що саме англійська мова набуває все більшого поширення та стає мовою міжнародного спілкування (англійська мова як лінгва-франка – АЛФ) не тільки в межах ЄС, але й в усьому світі. Дисципліна «Іноземна (англійська) мова за професійним спрямуванням» є одним з освітніх компонентів, що формують інтегральну компетентність, забезпечують отримання комплексу професійних знань випускників вищих навчальних закладів англійською мовою і можливість входження в європейський простір вищої освіти (далі – ЄПВО).uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherMunich, Germanyuk
dc.subjectвивчення англійської мовиuk
dc.subjectмультимодальний підхідuk
dc.subjectінтеграційні процесиuk
dc.subjectмотивація навчанняuk
dc.titleРоль мультимодального підходу при викладанні англійської мови за професійним спрямуваннямuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра германських і східних мов та методики їх навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Emel'yanova Dar'ya Volodymyrivnа.pdf5.74 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.