Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22301
Назва: | Роль мультимодального підходу при викладанні англійської мови за професійним спрямуванням |
Автори: | Emel'yanova, Dar'ya Volodymyrivna Ємельянова, Дар’я Володимирівна |
Ключові слова: | вивчення англійської мови мультимодальний підхід інтеграційні процеси мотивація навчання |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Munich, Germany |
Бібліографічний опис: | Ємельянова Д. В. Роль мультимодального підходу при викладанні англійської мови за професійним спрямуванням / Д. В. Ємельянова // The 9th International scientific and practical conference “Scientific research: modern challenges and future prospects” (April 14-16, 2025) MDPC Publishing, Munich, Germany. 2025. - С. 323-328. |
Короткий огляд (реферат): | Інтеграційні процеси, зміцнення культурних зв’язків з європейськими країнами зумовлюють потребу у фахівцях, які володіють англійською мовою, кваліфікація яких відповідає сучасним вимогам до професіоналів, тому що саме англійська мова набуває все більшого поширення та стає мовою міжнародного спілкування (англійська мова як лінгва-франка – АЛФ) не тільки в межах ЄС, але й в усьому світі. Дисципліна «Іноземна (англійська) мова за професійним спрямуванням» є одним з освітніх компонентів, що формують інтегральну компетентність, забезпечують отримання комплексу професійних знань випускників вищих навчальних закладів англійською мовою і можливість входження в європейський простір вищої освіти (далі – ЄПВО). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22301 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра германських і східних мов та методики їх навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Emel'yanova Dar'ya Volodymyrivnа.pdf | 5.74 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.