Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22301| Title: | Роль мультимодального підходу при викладанні англійської мови за професійним спрямуванням | 
| Authors: | Emel'yanova, Dar'ya Volodymyrivna Ємельянова, Дар’я Володимирівна | 
| Keywords: | вивчення англійської мови мультимодальний підхід інтеграційні процеси мотивація навчання | 
| Issue Date: | 2025 | 
| Publisher: | Munich, Germany | 
| Citation: | Ємельянова Д. В. Роль мультимодального підходу при викладанні англійської мови за професійним спрямуванням / Д. В. Ємельянова // The 9th International scientific and practical conference “Scientific research: modern challenges and future prospects” (April 14-16, 2025) MDPC Publishing, Munich, Germany. 2025. - С. 323-328. | 
| Abstract: | Інтеграційні процеси, зміцнення культурних зв’язків з європейськими країнами зумовлюють потребу у фахівцях, які володіють англійською мовою, кваліфікація яких відповідає сучасним вимогам до професіоналів, тому що саме англійська мова набуває все більшого поширення та стає мовою міжнародного спілкування (англійська мова як лінгва-франка – АЛФ) не тільки в межах ЄС, але й в усьому світі. Дисципліна «Іноземна (англійська) мова за професійним спрямуванням» є одним з освітніх компонентів, що формують інтегральну компетентність, забезпечують отримання комплексу професійних знань випускників вищих навчальних закладів англійською мовою і можливість входження в європейський простір вищої освіти (далі – ЄПВО). | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22301 | 
| Appears in Collections: | Кафедра германських і східних мов та методики їх навчання | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Emel'yanova Dar'ya Volodymyrivnа.pdf | 5.74 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
