Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20254
Назва: Гейміфікація освітнього простору: переваги та недоліки (на прикладі платформи Kahoot!)
Автори: Світлик, М. Д.
Ключові слова: гейміфікація
освітній простір
викладання мов
інтерактивне навчання
Kahoot!
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Світлик М. Д. Гейміфікація освітнього простору: переваги та недоліки (на прикладі платформи Kahoot!) / М. Д. Світлик // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. № 2 (147). Одеса, 2024. С. 108-115.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню гейміфікації та її ролі в освітньому процесі. Зокрема, йдеться про використання креативних ігор із метою підвищення мотивації студентів та їхньої залученості у навчальний процес. З’ясовано, що сучасні технології уможливили застосування різноманітних ігрових платформ в українському освітньому просторі, що особливо важливо в кризові періоди – під час епідемії COVID-19 та з початком повномасштабного вторгнення росії, коли заклади освіти були змушені працювати дистанційно. Представлено погляди дослідників на гейміфікацію, подано її визначення та мотиваційне підґрунтя. Зокрема, йдеться про теорію самовизначення, відповідно до якої людина має три базові потреби – автономії, компетентності та спорідненості. Окрему увагу приділено стану потоку, в якому перебувають гравці, та описано, як його досягти. Окрім цього, у статті йдеться про систему винагороди в освітньому середовищі та її переваги й недоліки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20254
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18.pdf291.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.