Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20254
Title: Гейміфікація освітнього простору: переваги та недоліки (на прикладі платформи Kahoot!)
Authors: Світлик, М. Д.
Keywords: гейміфікація
освітній простір
викладання мов
інтерактивне навчання
Kahoot!
Issue Date: 2024
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Світлик М. Д. Гейміфікація освітнього простору: переваги та недоліки (на прикладі платформи Kahoot!) / М. Д. Світлик // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. № 2 (147). Одеса, 2024. С. 108-115.
Abstract: Стаття присвячена дослідженню гейміфікації та її ролі в освітньому процесі. Зокрема, йдеться про використання креативних ігор із метою підвищення мотивації студентів та їхньої залученості у навчальний процес. З’ясовано, що сучасні технології уможливили застосування різноманітних ігрових платформ в українському освітньому просторі, що особливо важливо в кризові періоди – під час епідемії COVID-19 та з початком повномасштабного вторгнення росії, коли заклади освіти були змушені працювати дистанційно. Представлено погляди дослідників на гейміфікацію, подано її визначення та мотиваційне підґрунтя. Зокрема, йдеться про теорію самовизначення, відповідно до якої людина має три базові потреби – автономії, компетентності та спорідненості. Окрему увагу приділено стану потоку, в якому перебувають гравці, та описано, як його досягти. Окрім цього, у статті йдеться про систему винагороди в освітньому середовищі та її переваги й недоліки.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20254
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
18.pdf291.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.