Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20042
Title: Філософія компетентностного підходу в освіті
Authors: Маді, Г. І.
Keywords: компетентнісний підхід
компетентність
професійна компетентність
соціокультурна компетентність
освіта
безперервна освіта
творча особистість
суспільство метамодерну
соціалізація
Issue Date: 2024
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Маді Г. І. Філософія компетентностного підходу в освіті / Г. І. Маді // Перспективи : соціально-політичний журнал. – 2024. – № 1. – С. 212-218.
Abstract: Компетентнісний підхід до навчання є актуальною тенденцією сучасної світо- вої системи освіти, що дозволяє вирішити суперечності між традиційними вимогами, що висуваються до освітнього процесу, сучасними запитами суспільства та потребами творчої особистості в результатах освіти. Нові вимоги до якості освіти ініціюють розробку спо- собів реалізації компетентнісного підходу вже на початковому етапі навчання. Сутністю даного підходу є формування у творчої особистості узагальнених надпредметних вмінь, що уявляють собою інтегральні характеристики якості її підготовки, пов'язані зі здатністю цільового осмисленого застосування комплексу знань, умінь і способів діяльності, в тому числі і соціально-професійної, в умовах постійної трансформації.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20042
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
29.pdf275.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.