Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20042
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМаді, Г. І.-
dc.date.accessioned2024-08-21T11:45:33Z-
dc.date.available2024-08-21T11:45:33Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМаді Г. І. Філософія компетентностного підходу в освіті / Г. І. Маді // Перспективи : соціально-політичний журнал. – 2024. – № 1. – С. 212-218.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20042-
dc.description.abstractКомпетентнісний підхід до навчання є актуальною тенденцією сучасної світо- вої системи освіти, що дозволяє вирішити суперечності між традиційними вимогами, що висуваються до освітнього процесу, сучасними запитами суспільства та потребами творчої особистості в результатах освіти. Нові вимоги до якості освіти ініціюють розробку спо- собів реалізації компетентнісного підходу вже на початковому етапі навчання. Сутністю даного підходу є формування у творчої особистості узагальнених надпредметних вмінь, що уявляють собою інтегральні характеристики якості її підготовки, пов'язані зі здатністю цільового осмисленого застосування комплексу знань, умінь і способів діяльності, в тому числі і соціально-професійної, в умовах постійної трансформації.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectсоціокультурна компетентністьuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectбезперервна освітаuk
dc.subjectтворча особистістьuk
dc.subjectсуспільство метамодернуuk
dc.subjectсоціалізаціяuk
dc.titleФілософія компетентностного підходу в освітіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
29.pdf275.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.