Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20042| Назва: | Філософія компетентностного підходу в освіті | 
| Автори: | Маді, Г. І. | 
| Ключові слова: | компетентнісний підхід компетентність професійна компетентність соціокультурна компетентність освіта безперервна освіта творча особистість суспільство метамодерну соціалізація  | 
| Дата публікації: | 2024 | 
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | 
| Бібліографічний опис: | Маді Г. І. Філософія компетентностного підходу в освіті / Г. І. Маді // Перспективи : соціально-політичний журнал. – 2024. – № 1. – С. 212-218. | 
| Короткий огляд (реферат): | Компетентнісний підхід до навчання є актуальною тенденцією сучасної світо- вої системи освіти, що дозволяє вирішити суперечності між традиційними вимогами, що висуваються до освітнього процесу, сучасними запитами суспільства та потребами творчої особистості в результатах освіти. Нові вимоги до якості освіти ініціюють розробку спо- собів реалізації компетентнісного підходу вже на початковому етапі навчання. Сутністю даного підходу є формування у творчої особистості узагальнених надпредметних вмінь, що уявляють собою інтегральні характеристики якості її підготовки, пов'язані зі здатністю цільового осмисленого застосування комплексу знань, умінь і способів діяльності, в тому числі і соціально-професійної, в умовах постійної трансформації. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20042 | 
| Розташовується у зібраннях: | 2024 | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 29.pdf | 275.51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.