Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19617
Назва: Політична реклама та її ризики
Автори: Свекла, К. А.
Ключові слова: політична реклама
поведінка громадян
супільний порядок
політична діяльність
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Свекла К. А. Політична реклама та її ризики / К. А. Свекла // Сучасна українська держава: вектори розвитку та шляхи мобілізації ресурсів матеріали VII Всеукраїнської науково-практичної конференції ( м. Одеса, 30 квітня 2024 р.). – Одеса : ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», Центр соціально-політичних досліджень «Politicus», 2024. – С. 76-78.
Короткий огляд (реферат): Політична реклама виникла разом з політикою. Вона з'явилася тоді, коли вперше з'явилися держави, і владі було потрібно вступити в комунікацію з населенням, щоб заручитися його підтримкою для встановлення і збереження суспільного порядку. Державна влада визнала найзручнішим засобом – через інформацію – впливати на поведінку громадян. І цей засіб дійсно виявився найбільш зручним і ефективним впродовж не тільки багатьох століть, але й у теперішній час
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19617
Розташовується у зібраннях:Сучасна українська держава: вектори розвитку та шляхи мобілізації ресурсів (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Political advertising.pdf396.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.