Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19617
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСвекла, К. А.-
dc.date.accessioned2024-07-19T08:39:52Z-
dc.date.available2024-07-19T08:39:52Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСвекла К. А. Політична реклама та її ризики / К. А. Свекла // Сучасна українська держава: вектори розвитку та шляхи мобілізації ресурсів матеріали VII Всеукраїнської науково-практичної конференції ( м. Одеса, 30 квітня 2024 р.). – Одеса : ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», Центр соціально-політичних досліджень «Politicus», 2024. – С. 76-78.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19617-
dc.description.abstractПолітична реклама виникла разом з політикою. Вона з'явилася тоді, коли вперше з'явилися держави, і владі було потрібно вступити в комунікацію з населенням, щоб заручитися його підтримкою для встановлення і збереження суспільного порядку. Державна влада визнала найзручнішим засобом – через інформацію – впливати на поведінку громадян. І цей засіб дійсно виявився найбільш зручним і ефективним впродовж не тільки багатьох століть, але й у теперішній часuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectполітична рекламаuk
dc.subjectповедінка громадянuk
dc.subjectсупільний порядокuk
dc.subjectполітична діяльністьuk
dc.titleПолітична реклама та її ризикиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Сучасна українська держава: вектори розвитку та шляхи мобілізації ресурсів (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Political advertising.pdf396.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.