Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19617
Title: Політична реклама та її ризики
Authors: Свекла, К. А.
Keywords: політична реклама
поведінка громадян
супільний порядок
політична діяльність
Issue Date: 2024
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Свекла К. А. Політична реклама та її ризики / К. А. Свекла // Сучасна українська держава: вектори розвитку та шляхи мобілізації ресурсів матеріали VII Всеукраїнської науково-практичної конференції ( м. Одеса, 30 квітня 2024 р.). – Одеса : ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», Центр соціально-політичних досліджень «Politicus», 2024. – С. 76-78.
Abstract: Політична реклама виникла разом з політикою. Вона з'явилася тоді, коли вперше з'явилися держави, і владі було потрібно вступити в комунікацію з населенням, щоб заручитися його підтримкою для встановлення і збереження суспільного порядку. Державна влада визнала найзручнішим засобом – через інформацію – впливати на поведінку громадян. І цей засіб дійсно виявився найбільш зручним і ефективним впродовж не тільки багатьох століть, але й у теперішній час
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19617
Appears in Collections:Сучасна українська держава: вектори розвитку та шляхи мобілізації ресурсів (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Political advertising.pdf396.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.