Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18365
Назва: | Аналіз результатів педагогічного експерименту впровадження методики диференційованого навчання онлайн систем конструювання сайтів в старшій школі |
Автори: | Вовк, А. В. |
Ключові слова: | НУШ нова українська школа користування сайтів старша школа методика диференційованоого навчання |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | ІЦО НАПН України |
Бібліографічний опис: | Вовк А. В. Аналіз результатів педагогічного експерименту впровадження методики диференційованого навчання онлайн систем конструювання сайтів в старшій школі / А. В. Вовк // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів дев’ятої міжнародної конференції. Одеса-Київ, 25–27 жовтня 2023 р. – Київ: ІЦО НАПН України, 2023. С. 38-40. |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна Нова Українська Школа (НУШ) передбачає розроблення гнучких методик навчання, що в першу чергу мають за мету формування особистості учня, розкриття індивідуальних талантів в процесі виконання навчальної діяльності. Диференційоване навчання сьогодні стає основою педагогічних інновацій, що передбачає коригування методів навчання з урахуванням освітніх потреб, компетентностей та можливостей кожної дитини. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18365 |
Розташовується у зібраннях: | Адаптивні технології управління навчанням ATL (2023) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vovk.pdf | 2.13 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.