Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18365
Title: Аналіз результатів педагогічного експерименту впровадження методики диференційованого навчання онлайн систем конструювання сайтів в старшій школі
Authors: Вовк, А. В.
Keywords: НУШ
нова українська школа
користування сайтів
старша школа
методика диференційованоого навчання
Issue Date: 2023
Publisher: ІЦО НАПН України
Citation: Вовк А. В. Аналіз результатів педагогічного експерименту впровадження методики диференційованого навчання онлайн систем конструювання сайтів в старшій школі / А. В. Вовк // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів дев’ятої міжнародної конференції. Одеса-Київ, 25–27 жовтня 2023 р. – Київ: ІЦО НАПН України, 2023. С. 38-40.
Abstract: Сучасна Нова Українська Школа (НУШ) передбачає розроблення гнучких методик навчання, що в першу чергу мають за мету формування особистості учня, розкриття індивідуальних талантів в процесі виконання навчальної діяльності. Диференційоване навчання сьогодні стає основою педагогічних інновацій, що передбачає коригування методів навчання з урахуванням освітніх потреб, компетентностей та можливостей кожної дитини.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18365
Appears in Collections:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vovk.pdf2.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.