Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18365
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вовк, А. В. | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-24T14:29:21Z | - |
dc.date.available | 2023-11-24T14:29:21Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Вовк А. В. Аналіз результатів педагогічного експерименту впровадження методики диференційованого навчання онлайн систем конструювання сайтів в старшій школі / А. В. Вовк // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів дев’ятої міжнародної конференції. Одеса-Київ, 25–27 жовтня 2023 р. – Київ: ІЦО НАПН України, 2023. С. 38-40. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18365 | - |
dc.description.abstract | Сучасна Нова Українська Школа (НУШ) передбачає розроблення гнучких методик навчання, що в першу чергу мають за мету формування особистості учня, розкриття індивідуальних талантів в процесі виконання навчальної діяльності. Диференційоване навчання сьогодні стає основою педагогічних інновацій, що передбачає коригування методів навчання з урахуванням освітніх потреб, компетентностей та можливостей кожної дитини. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | ІЦО НАПН України | uk |
dc.subject | НУШ | uk |
dc.subject | нова українська школа | uk |
dc.subject | користування сайтів | uk |
dc.subject | старша школа | uk |
dc.subject | методика диференційованоого навчання | uk |
dc.title | Аналіз результатів педагогічного експерименту впровадження методики диференційованого навчання онлайн систем конструювання сайтів в старшій школі | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Адаптивні технології управління навчанням ATL (2023) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.