Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18365
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВовк, А. В.-
dc.date.accessioned2023-11-24T14:29:21Z-
dc.date.available2023-11-24T14:29:21Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВовк А. В. Аналіз результатів педагогічного експерименту впровадження методики диференційованого навчання онлайн систем конструювання сайтів в старшій школі / А. В. Вовк // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів дев’ятої міжнародної конференції. Одеса-Київ, 25–27 жовтня 2023 р. – Київ: ІЦО НАПН України, 2023. С. 38-40.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18365-
dc.description.abstractСучасна Нова Українська Школа (НУШ) передбачає розроблення гнучких методик навчання, що в першу чергу мають за мету формування особистості учня, розкриття індивідуальних талантів в процесі виконання навчальної діяльності. Диференційоване навчання сьогодні стає основою педагогічних інновацій, що передбачає коригування методів навчання з урахуванням освітніх потреб, компетентностей та можливостей кожної дитини.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherІЦО НАПН Україниuk
dc.subjectНУШuk
dc.subjectнова українська школаuk
dc.subjectкористування сайтівuk
dc.subjectстарша школаuk
dc.subjectметодика диференційованоого навчанняuk
dc.titleАналіз результатів педагогічного експерименту впровадження методики диференційованого навчання онлайн систем конструювання сайтів в старшій школіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vovk.pdf2.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.