Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18365
Title: | Аналіз результатів педагогічного експерименту впровадження методики диференційованого навчання онлайн систем конструювання сайтів в старшій школі |
Authors: | Вовк, А. В. |
Keywords: | НУШ нова українська школа користування сайтів старша школа методика диференційованоого навчання |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | ІЦО НАПН України |
Citation: | Вовк А. В. Аналіз результатів педагогічного експерименту впровадження методики диференційованого навчання онлайн систем конструювання сайтів в старшій школі / А. В. Вовк // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів дев’ятої міжнародної конференції. Одеса-Київ, 25–27 жовтня 2023 р. – Київ: ІЦО НАПН України, 2023. С. 38-40. |
Abstract: | Сучасна Нова Українська Школа (НУШ) передбачає розроблення гнучких методик навчання, що в першу чергу мають за мету формування особистості учня, розкриття індивідуальних талантів в процесі виконання навчальної діяльності. Диференційоване навчання сьогодні стає основою педагогічних інновацій, що передбачає коригування методів навчання з урахуванням освітніх потреб, компетентностей та можливостей кожної дитини. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18365 |
Appears in Collections: | Адаптивні технології управління навчанням ATL (2023) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.