Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18247
Назва: Теоретичний аспект формування соціальної компетентності у дітей з порушеннями інтелектуального розвитку
Автори: Горбатюк, Олена Леонідівна
Horbatiuk, Olena
Ключові слова: спеціальна освіта
діти з порушеннями інтелектуального розвитку
соціальна компетентність
special education
children with intellectual disabilities
social competence
Дата публікації: 2023
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Горбатюк О.Л. Теоретичний аспект формування соціальної компетентності у дітей з порушеннями інтелектуального розвитку / О. Л. Горбатюк // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць (за матеріалами науково-практичної конференції). - Одеса : С. 53-58.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена вивченню особливостей формування соціальної компетентності у дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. У дослідженні висвітлено важливість соціальної компетентності для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку та надано практичні рекомендації щодо її розвитку. Адже, розуміння та підтримка соціальної компетентності цієї групи дітей є важливою складовою їхнього успіху та інтеграції в суспільство.The article is devoted to the study of the peculiarities of the formation of social competence in children with intellectual development disorders. The study highlights the importance of social competence for children with intellectual disabilities and provides practical recommendations for its development. After all, understanding and supporting the social competence of this group of children is an important component of their success and integration into society.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18247
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Horbatiuk.pdf3.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.