Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18247
Title: Теоретичний аспект формування соціальної компетентності у дітей з порушеннями інтелектуального розвитку
Authors: Горбатюк, Олена Леонідівна
Horbatiuk, Olena
Keywords: спеціальна освіта
діти з порушеннями інтелектуального розвитку
соціальна компетентність
special education
children with intellectual disabilities
social competence
Issue Date: 2023
Publisher: Букаєв Вадим Вікторович
Citation: Горбатюк О.Л. Теоретичний аспект формування соціальної компетентності у дітей з порушеннями інтелектуального розвитку / О. Л. Горбатюк // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць (за матеріалами науково-практичної конференції). - Одеса : С. 53-58.
Abstract: Стаття присвячена вивченню особливостей формування соціальної компетентності у дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. У дослідженні висвітлено важливість соціальної компетентності для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку та надано практичні рекомендації щодо її розвитку. Адже, розуміння та підтримка соціальної компетентності цієї групи дітей є важливою складовою їхнього успіху та інтеграції в суспільство.The article is devoted to the study of the peculiarities of the formation of social competence in children with intellectual development disorders. The study highlights the importance of social competence for children with intellectual disabilities and provides practical recommendations for its development. After all, understanding and supporting the social competence of this group of children is an important component of their success and integration into society.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18247
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Horbatiuk.pdf3.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.