Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18212| Назва: | Підготовка дитини до школи як психолого-педагогічна проблема | 
| Автори: | Лисенок, А. В. | 
| Ключові слова: | підготовка до школи психологічно-педагогічна проблема дошкільна освіта | 
| Дата публікації: | 2023 | 
| Видавництво: | Видавничий дім «Гельветика» | 
| Бібліографічний опис: | Лисенок А. В. Підготовка дитини до школи як психолого-педагогічна проблема / А. В. Лисенок // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали III Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (03 листопада 2023 року). Вип. 3. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2023. - С. 257 – 262. | 
| Короткий огляд (реферат): | Сучасна школа та її система занять, а також програми, що діють, пред’являють певні вимоги до рівня функціональної готовності дітей. Під шкільною зрілістю, як правило, розуміють досягнення певного ступеня нервовопсихічного розвитку, при якому дитина здатна брати участь у шкільному навчанні в колективі однолітків без шкоди для свого фізичного та психічного здоров’я; мається на увазі також оволодіння вміннями, знаннями, навичками, здібностями, мотивами та іншими поведінковими характеристиками, необхідними для оптимального рівня засвоєння шкільної програми. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18212 | 
| Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2023) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Lysenok.pdf | 5.3 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
