Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18212Full metadata record
| DC Field | Value | Language | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Лисенок, А. В. | - | 
| dc.date.accessioned | 2023-11-09T13:42:54Z | - | 
| dc.date.available | 2023-11-09T13:42:54Z | - | 
| dc.date.issued | 2023 | - | 
| dc.identifier.citation | Лисенок А. В. Підготовка дитини до школи як психолого-педагогічна проблема / А. В. Лисенок // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали III Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (03 листопада 2023 року). Вип. 3. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2023. - С. 257 – 262. | uk | 
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18212 | - | 
| dc.description.abstract | Сучасна школа та її система занять, а також програми, що діють, пред’являють певні вимоги до рівня функціональної готовності дітей. Під шкільною зрілістю, як правило, розуміють досягнення певного ступеня нервовопсихічного розвитку, при якому дитина здатна брати участь у шкільному навчанні в колективі однолітків без шкоди для свого фізичного та психічного здоров’я; мається на увазі також оволодіння вміннями, знаннями, навичками, здібностями, мотивами та іншими поведінковими характеристиками, необхідними для оптимального рівня засвоєння шкільної програми. | uk | 
| dc.language.iso | other | uk | 
| dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk | 
| dc.subject | підготовка до школи | uk | 
| dc.subject | психологічно-педагогічна проблема | uk | 
| dc.subject | дошкільна освіта | uk | 
| dc.title | Підготовка дитини до школи як психолого-педагогічна проблема | uk | 
| dc.type | Article | uk | 
| Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2023) | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Lysenok.pdf | 5.3 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
