Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18212| Title: | Підготовка дитини до школи як психолого-педагогічна проблема |
| Authors: | Лисенок, А. В. |
| Keywords: | підготовка до школи психологічно-педагогічна проблема дошкільна освіта |
| Issue Date: | 2023 |
| Publisher: | Видавничий дім «Гельветика» |
| Citation: | Лисенок А. В. Підготовка дитини до школи як психолого-педагогічна проблема / А. В. Лисенок // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали III Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (03 листопада 2023 року). Вип. 3. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2023. - С. 257 – 262. |
| Abstract: | Сучасна школа та її система занять, а також програми, що діють, пред’являють певні вимоги до рівня функціональної готовності дітей. Під шкільною зрілістю, як правило, розуміють досягнення певного ступеня нервовопсихічного розвитку, при якому дитина здатна брати участь у шкільному навчанні в колективі однолітків без шкоди для свого фізичного та психічного здоров’я; мається на увазі також оволодіння вміннями, знаннями, навичками, здібностями, мотивами та іншими поведінковими характеристиками, необхідними для оптимального рівня засвоєння шкільної програми. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18212 |
| Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2023) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Lysenok.pdf | 5.3 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.