Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18212
Title: Підготовка дитини до школи як психолого-педагогічна проблема
Authors: Лисенок, А. В.
Keywords: підготовка до школи
психологічно-педагогічна проблема
дошкільна освіта
Issue Date: 2023
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Лисенок А. В. Підготовка дитини до школи як психолого-педагогічна проблема / А. В. Лисенок // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали III Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (03 листопада 2023 року). Вип. 3. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2023. - С. 257 – 262.
Abstract: Сучасна школа та її система занять, а також програми, що діють, пред’являють певні вимоги до рівня функціональної готовності дітей. Під шкільною зрілістю, як правило, розуміють досягнення певного ступеня нервовопсихічного розвитку, при якому дитина здатна брати участь у шкільному навчанні в колективі однолітків без шкоди для свого фізичного та психічного здоров’я; мається на увазі також оволодіння вміннями, знаннями, навичками, здібностями, мотивами та іншими поведінковими характеристиками, необхідними для оптимального рівня засвоєння шкільної програми.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18212
Appears in Collections:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lysenok.pdf5.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.