Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18212
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛисенок, А. В.-
dc.date.accessioned2023-11-09T13:42:54Z-
dc.date.available2023-11-09T13:42:54Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛисенок А. В. Підготовка дитини до школи як психолого-педагогічна проблема / А. В. Лисенок // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали III Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (03 листопада 2023 року). Вип. 3. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2023. - С. 257 – 262.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18212-
dc.description.abstractСучасна школа та її система занять, а також програми, що діють, пред’являють певні вимоги до рівня функціональної готовності дітей. Під шкільною зрілістю, як правило, розуміють досягнення певного ступеня нервовопсихічного розвитку, при якому дитина здатна брати участь у шкільному навчанні в колективі однолітків без шкоди для свого фізичного та психічного здоров’я; мається на увазі також оволодіння вміннями, знаннями, навичками, здібностями, мотивами та іншими поведінковими характеристиками, необхідними для оптимального рівня засвоєння шкільної програми.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectпідготовка до школиuk
dc.subjectпсихологічно-педагогічна проблемаuk
dc.subjectдошкільна освітаuk
dc.titleПідготовка дитини до школи як психолого-педагогічна проблемаuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lysenok.pdf5.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.