Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17953
Назва: Музично-виконавська інтерпретація як засіб формування художньо-аналітичних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва
Інші назви: Musical-performing interpretation as a means of forming artistic and analytical skills of future Musical Art teachers
Автори: Вороновська, Ольга Володимирівна
Voronovskaya, Olga Volodymyrivna
Chi Xinyu
Чи Синьюй
Ключові слова: музично-виконавська діяльність.
інтерпретація
музично-виконавська інтерпретація
уміння
художньо-аналітичні вміння
майбутні вчителі музичного мистецтва
музичне мислення
творчість
musical-performing activity
interpretation.
musical-performing interpretation
skills
artistic and analytical skills
future teachers of musical art
musical thinking
creativity
Дата публікації: 2023
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Вороновська О. В. Музично-виконавська інтерпретація як засіб формування художньо-аналітичних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва / О. В. Вороновська, Чи Синьюй // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky : наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2023. – № 3(144). – С. 7-15.
Короткий огляд (реферат): У статті актуалізовано проблему формування художньо-аналітичних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва засобами музично-виконавської інтерпретації та доведено, що процес підготовки компетентного фахівця в галузі музичної освіти неможливий без розвитку художньо-аналітичних вмінь студента. З іншого боку, обґрунтовано думку про значущість художньо- аналітичних умінь як неодмінного чинника процесів моделювання музично-виконавської інтерпретації. На основі здійсненого теоретичного аналізу наукових джерел виявлено, що об'єктивно існують суперечностей педагогічного характеру – між розробленістю теоретичних засад художньої інтерпретації у сфері музикознавства, музичного виконавства та відсутністю наукових досліджень, що розкривають педагогічні аспекти цієї проблеми у контексті формування художньо-аналітичних умінь. Виявлено специфіку музично-виконавської інтерпретації, що зумовлює її інтегративний характер, виражається єдністю художніх та аналітичних умінь виконавця. Запропоновано визначення музично-виконавської інтерпретації як творчо-аналітичної діяльності музиканта щодо створення авторського виконавського трактування культурних смислів, укладених у музичному творі. Розкрито зміст і компонентну структуру художньо-аналітичних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва.The article actualizes the problem of forming artistic and analytical skills of future Musical Art teachers by means of musical-performing interpretation and proves that the process of training a competent specialist in the field of music education is impossible without developing students’ artistic and analytical skills. On the other hand, the article substantiates the opinion about the significance of artistic and analytical skills as an indispensable factor in the processes of modeling musical-performing interpretation. On the basis of the theoretical analysis of scientific sources, it has been revealed that objectively there are contradictions of scientific and pedagogical nature – between the development of theoretical foundations of artistic interpretation in the field of musicology and musical performance and the lack of scientific research revealing the pedagogical aspects of this problem in the context of artistic and analytical skills formation. The specificity of musical-performing interpretation has been revealed, which is determined by its integrative nature, which is expressed by the unity of artistic and analytical skills of the performer. The authors have proposed their own definition of musical-performing interpretation as a creative and analytical activity of a musician to create the author’s performing interpretation of cultural meanings contained in a musical work.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17953
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Voronovska Olha.pdf289.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.