Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17953
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВороновська, Ольга Володимирівна-
dc.contributor.authorVoronovskaya, Olga Volodymyrivna-
dc.contributor.authorChi Xinyu-
dc.contributor.authorЧи Синьюй-
dc.date.accessioned2023-10-13T09:48:19Z-
dc.date.available2023-10-13T09:48:19Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВороновська О. В. Музично-виконавська інтерпретація як засіб формування художньо-аналітичних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва / О. В. Вороновська, Чи Синьюй // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky : наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2023. – № 3(144). – С. 7-15.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17953-
dc.description.abstractУ статті актуалізовано проблему формування художньо-аналітичних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва засобами музично-виконавської інтерпретації та доведено, що процес підготовки компетентного фахівця в галузі музичної освіти неможливий без розвитку художньо-аналітичних вмінь студента. З іншого боку, обґрунтовано думку про значущість художньо- аналітичних умінь як неодмінного чинника процесів моделювання музично-виконавської інтерпретації. На основі здійсненого теоретичного аналізу наукових джерел виявлено, що об'єктивно існують суперечностей педагогічного характеру – між розробленістю теоретичних засад художньої інтерпретації у сфері музикознавства, музичного виконавства та відсутністю наукових досліджень, що розкривають педагогічні аспекти цієї проблеми у контексті формування художньо-аналітичних умінь. Виявлено специфіку музично-виконавської інтерпретації, що зумовлює її інтегративний характер, виражається єдністю художніх та аналітичних умінь виконавця. Запропоновано визначення музично-виконавської інтерпретації як творчо-аналітичної діяльності музиканта щодо створення авторського виконавського трактування культурних смислів, укладених у музичному творі. Розкрито зміст і компонентну структуру художньо-аналітичних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва.The article actualizes the problem of forming artistic and analytical skills of future Musical Art teachers by means of musical-performing interpretation and proves that the process of training a competent specialist in the field of music education is impossible without developing students’ artistic and analytical skills. On the other hand, the article substantiates the opinion about the significance of artistic and analytical skills as an indispensable factor in the processes of modeling musical-performing interpretation. On the basis of the theoretical analysis of scientific sources, it has been revealed that objectively there are contradictions of scientific and pedagogical nature – between the development of theoretical foundations of artistic interpretation in the field of musicology and musical performance and the lack of scientific research revealing the pedagogical aspects of this problem in the context of artistic and analytical skills formation. The specificity of musical-performing interpretation has been revealed, which is determined by its integrative nature, which is expressed by the unity of artistic and analytical skills of the performer. The authors have proposed their own definition of musical-performing interpretation as a creative and analytical activity of a musician to create the author’s performing interpretation of cultural meanings contained in a musical work.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмузично-виконавська діяльність.uk
dc.subjectінтерпретаціяuk
dc.subjectмузично-виконавська інтерпретаціяuk
dc.subjectумінняuk
dc.subjectхудожньо-аналітичні вмінняuk
dc.subjectмайбутні вчителі музичного мистецтваuk
dc.subjectмузичне мисленняuk
dc.subjectтворчістьuk
dc.subjectmusical-performing activityuk
dc.subjectinterpretation.uk
dc.subjectmusical-performing interpretationuk
dc.subjectskillsuk
dc.subjectartistic and analytical skillsuk
dc.subjectfuture teachers of musical artuk
dc.subjectmusical thinkinguk
dc.subjectcreativityuk
dc.titleМузично-виконавська інтерпретація як засіб формування художньо-аналітичних умінь майбутніх учителів музичного мистецтваuk
dc.title.alternativeMusical-performing interpretation as a means of forming artistic and analytical skills of future Musical Art teachersuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voronovska Olha.pdf289.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.