Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17508
Назва: Anthropological features of modern advertising: cultural and urban emphasis
Автори: Васильєва, Лариса Юріївна
Ключові слова: modern advertising
cultural and urban emphasis
Дата публікації: 2022
Видавництво: 中国艺术人类学研究会
Бібліографічний опис: Borinshteyn Y., Vasylieva L. Anthropological features of modern advertising: cultural and urban emphasis. 2022年中国艺术人类学研究会 [艺术人类学与民族发展](2022年10月28日-10月30日. p. 468-474.
Короткий огляд (реферат): Today`s anthropological realities are significant for determining the cultural and artistic component of advertising/
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17508
Розташовується у зібраннях:Кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vasylieva.pdf491.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.