Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17508
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасильєва, Лариса Юріївна-
dc.date.accessioned2023-07-18T06:54:22Z-
dc.date.available2023-07-18T06:54:22Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationBorinshteyn Y., Vasylieva L. Anthropological features of modern advertising: cultural and urban emphasis. 2022年中国艺术人类学研究会 [艺术人类学与民族发展](2022年10月28日-10月30日. p. 468-474.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17508-
dc.description.abstractToday`s anthropological realities are significant for determining the cultural and artistic component of advertising/uk
dc.language.isoenuk
dc.publisher中国艺术人类学研究会uk
dc.subjectmodern advertisinguk
dc.subjectcultural and urban emphasisuk
dc.titleAnthropological features of modern advertising: cultural and urban emphasisuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vasylieva.pdf491.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.