Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17508
Title: Anthropological features of modern advertising: cultural and urban emphasis
Authors: Васильєва, Лариса Юріївна
Keywords: modern advertising
cultural and urban emphasis
Issue Date: 2022
Publisher: 中国艺术人类学研究会
Citation: Borinshteyn Y., Vasylieva L. Anthropological features of modern advertising: cultural and urban emphasis. 2022年中国艺术人类学研究会 [艺术人类学与民族发展](2022年10月28日-10月30日. p. 468-474.
Abstract: Today`s anthropological realities are significant for determining the cultural and artistic component of advertising/
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17508
Appears in Collections:Кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vasylieva.pdf491.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.