Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17503
Назва: Design of elementary chinese reading course under schema theory
Інші назви: Розробка початкового курсу китайської мови за теорією схем
Автори: Li Xuelu
Ключові слова: schema
teaching Chinese as foreign language
reading comprehension
teaching
схема
навчання китайської мови як іноземної
розуміння прочитаного
читання
Дата публікації: 2023
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Харбінський інженерний університет
Бібліографічний опис: Li Xuelu Design of elementary chinese reading course under schema theory / Li Xuelu // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: міжнародний журнал. - Вип.6. - Одеса; Харбін: Харбінський інженерний університет, 2023. – С. 82-84.
Короткий огляд (реферат): Постановка питання читання займає дуже важливе місце в навчальній діяльності людського суспільства.Це важливий спосіб для людини засвоїти знання та отримати інформацію. Під час навчання другої мови необхідно підвищити рівень володіння учнями цільовою мовою через удосконалення навичок читання. У процесі читання недостатньо лише вивчати та оволодівати лексикою та граматичними знаннями в матеріалах для читання. Необхідно також розуміти базові знання та культурну конотацію, пов’язану з матеріалами, а також мати унікальну логічну здатність до мислення, необхідну для читацької діяльності. Процес розуміння прочитаного – це інформація, яку людський мозок виражає за допомогою цих знань і здібностей, тобто словниковий запас, граматика, речення тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17503
Розташовується у зібраннях:2023 Вип. 6

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Li Xuelu.pdf2.15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.