Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17503
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLi Xuelu-
dc.date.accessioned2023-07-12T12:32:50Z-
dc.date.available2023-07-12T12:32:50Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationLi Xuelu Design of elementary chinese reading course under schema theory / Li Xuelu // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: міжнародний журнал. - Вип.6. - Одеса; Харбін: Харбінський інженерний університет, 2023. – С. 82-84.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17503-
dc.description.abstractПостановка питання читання займає дуже важливе місце в навчальній діяльності людського суспільства.Це важливий спосіб для людини засвоїти знання та отримати інформацію. Під час навчання другої мови необхідно підвищити рівень володіння учнями цільовою мовою через удосконалення навичок читання. У процесі читання недостатньо лише вивчати та оволодівати лексикою та граматичними знаннями в матеріалах для читання. Необхідно також розуміти базові знання та культурну конотацію, пов’язану з матеріалами, а також мати унікальну логічну здатність до мислення, необхідну для читацької діяльності. Процес розуміння прочитаного – це інформація, яку людський мозок виражає за допомогою цих знань і здібностей, тобто словниковий запас, граматика, речення тощо.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Харбінський інженерний університетuk
dc.subjectschemauk
dc.subjectteaching Chinese as foreign languageuk
dc.subjectreading comprehensionuk
dc.subjectteachinguk
dc.subjectсхемаuk
dc.subjectнавчання китайської мови як іноземноїuk
dc.subjectрозуміння прочитаногоuk
dc.subjectчитанняuk
dc.titleDesign of elementary chinese reading course under schema theoryuk
dc.title.alternativeРозробка початкового курсу китайської мови за теорією схемuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2023 Вип. 6

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Li Xuelu.pdf2.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.