Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17370
Назва: Метод проєктів як засіб формування ключових компетентностей на уроках математики в 5-6 класах
Автори: Моторіна, В. Г.
Ключові слова: метод проєктів
проєктна діяльність
математичні компетентності
модельних навчальних програм з математики
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Моторіна В. Г. Метод проєктів як засіб формування ключових компетентностей на уроках математики в 5-6 класах / В. Г. Моторіна // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 104-105.
Короткий огляд (реферат): У зв’язку з початком впровадження концепції «Нова українська школа» в основну школу та переходом на Державний стандарт базової середньої освіти перед вчителями математики постає питання про використання сучасних педагогічних інструментів, спрямованих на реалізацію освітньої реформи. Одним із таких інструментів, відомих учням ще з початкової школи, є метод проєктів. Цей метод не лише сприяє підвищенню ефективності освітнього процесу в ході навчання математики, але й дозволяє забезпечити принцип наступності між початкової та базовою ланками освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17370
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Motorina V. G..pdf3.15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.