Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17370
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМоторіна, В. Г.-
dc.date.accessioned2023-06-13T13:52:26Z-
dc.date.available2023-06-13T13:52:26Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМоторіна В. Г. Метод проєктів як засіб формування ключових компетентностей на уроках математики в 5-6 класах / В. Г. Моторіна // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 104-105.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17370-
dc.description.abstractУ зв’язку з початком впровадження концепції «Нова українська школа» в основну школу та переходом на Державний стандарт базової середньої освіти перед вчителями математики постає питання про використання сучасних педагогічних інструментів, спрямованих на реалізацію освітньої реформи. Одним із таких інструментів, відомих учням ще з початкової школи, є метод проєктів. Цей метод не лише сприяє підвищенню ефективності освітнього процесу в ході навчання математики, але й дозволяє забезпечити принцип наступності між початкової та базовою ланками освіти.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectметод проєктівuk
dc.subjectпроєктна діяльністьuk
dc.subjectматематичні компетентностіuk
dc.subjectмодельних навчальних програм з математикиuk
dc.titleМетод проєктів як засіб формування ключових компетентностей на уроках математики в 5-6 класахuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Motorina V. G..pdf3.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.