Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1727
Назва: Інтегроване навчання майбутніх екологів професійно – орієнтованого спілкування англійською мовою
Інші назви: Integrated training for future environmentalists professionally oriented communication in English
Автори: Вереітіна, Ірина Анатоліївна
Vereitina, Iryna Anatoliivna
Ключові слова: професійно орієнтоване іншомовне спілкування
інтегроване навчання майбутніх екологів
лінгводидактична модель
система вправ
експериментальна методика
professional-oriented foreign language communication
integrated training of future ecologists
linguistic didactic model
system of exercises
experimental methodics
Дата публікації: 2011
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Вереітіна І. А. Інтегроване навчання майбутніх екологів професійно-орієнтованого спілкування англійською мовою : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Ірина Анатоліївна Вереітіна; наук. кер. Р. Ю. Мартинова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2011. – 21 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертацію присвячено проблемі інтегрованого навчання студентів екологічного профілю вищих технічних навчальних закладів професійно орієнтованого спілкування англійською мовою. Схарактеризовано основні методи навчання усного і писемного професійно орієнтованого спілкування англійською мовою у вітчизняній та зарубіжній педагогіці, розкрито сутність інтегрованого навчання професійного іншомовно-мовленнєвого спілкування студентів-екологів, визначено критерії, показники та рівні його ефективності. Обґрунтовано лінгводидактичну модель, що обіймає три етапи навчання, які забезпечуються укладеною системою вправ інтегрованого навчання професійного іншомовно-мовленнєвого спілкування майбутніх екологів, описано результати апробованої експериментальної методики та сформульовано методичні рекомендації інтегрованого навчання професійно орієнтованого спілкування англійською мовою студентів-екологів. недооцениваются. The research deals with the problem of integrated training of ecology profile high school students in professionally oriented communication by means of English language. Basic techniques of oral and written professionally oriented communication in English in domestic and foreign pedagogics were analyzed. The essence of ecology students professional foreign language communication integrated training was specified, criteria, indicators and levels of its efficiency have been established. It was founded the linguistic-didactic model, which embraces three stages of training and is provided by the created exercise system signed for future ecologists professional foreign language communication integrated training. The results of approved experimental methodics were described and guidelines for integrated training of ecology students in professional foreign language communication were formulated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1727
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vereitina aref.pdf215.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.