Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1727
Title: Інтегроване навчання майбутніх екологів професійно – орієнтованого спілкування англійською мовою
Other Titles: Integrated training for future environmentalists professionally oriented communication in English
Authors: Вереітіна, Ірина Анатоліївна
Vereitina, Iryna Anatoliivna
Keywords: професійно орієнтоване іншомовне спілкування
інтегроване навчання майбутніх екологів
лінгводидактична модель
система вправ
експериментальна методика
professional-oriented foreign language communication
integrated training of future ecologists
linguistic didactic model
system of exercises
experimental methodics
Issue Date: 2011
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Вереітіна І. А. Інтегроване навчання майбутніх екологів професійно-орієнтованого спілкування англійською мовою : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Ірина Анатоліївна Вереітіна; наук. кер. Р. Ю. Мартинова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2011. – 21 с.
Abstract: Дисертацію присвячено проблемі інтегрованого навчання студентів екологічного профілю вищих технічних навчальних закладів професійно орієнтованого спілкування англійською мовою. Схарактеризовано основні методи навчання усного і писемного професійно орієнтованого спілкування англійською мовою у вітчизняній та зарубіжній педагогіці, розкрито сутність інтегрованого навчання професійного іншомовно-мовленнєвого спілкування студентів-екологів, визначено критерії, показники та рівні його ефективності. Обґрунтовано лінгводидактичну модель, що обіймає три етапи навчання, які забезпечуються укладеною системою вправ інтегрованого навчання професійного іншомовно-мовленнєвого спілкування майбутніх екологів, описано результати апробованої експериментальної методики та сформульовано методичні рекомендації інтегрованого навчання професійно орієнтованого спілкування англійською мовою студентів-екологів. недооцениваются. The research deals with the problem of integrated training of ecology profile high school students in professionally oriented communication by means of English language. Basic techniques of oral and written professionally oriented communication in English in domestic and foreign pedagogics were analyzed. The essence of ecology students professional foreign language communication integrated training was specified, criteria, indicators and levels of its efficiency have been established. It was founded the linguistic-didactic model, which embraces three stages of training and is provided by the created exercise system signed for future ecologists professional foreign language communication integrated training. The results of approved experimental methodics were described and guidelines for integrated training of ecology students in professional foreign language communication were formulated.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1727
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vereitina aref.pdf215.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.