Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1727
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВереітіна, Ірина Анатоліївна-
dc.contributor.authorVereitina, Iryna Anatoliivna-
dc.date.accessioned2019-02-28T10:04:39Z-
dc.date.available2019-02-28T10:04:39Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationВереітіна І. А. Інтегроване навчання майбутніх екологів професійно-орієнтованого спілкування англійською мовою : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Ірина Анатоліївна Вереітіна; наук. кер. Р. Ю. Мартинова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2011. – 21 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1727-
dc.description.abstractДисертацію присвячено проблемі інтегрованого навчання студентів екологічного профілю вищих технічних навчальних закладів професійно орієнтованого спілкування англійською мовою. Схарактеризовано основні методи навчання усного і писемного професійно орієнтованого спілкування англійською мовою у вітчизняній та зарубіжній педагогіці, розкрито сутність інтегрованого навчання професійного іншомовно-мовленнєвого спілкування студентів-екологів, визначено критерії, показники та рівні його ефективності. Обґрунтовано лінгводидактичну модель, що обіймає три етапи навчання, які забезпечуються укладеною системою вправ інтегрованого навчання професійного іншомовно-мовленнєвого спілкування майбутніх екологів, описано результати апробованої експериментальної методики та сформульовано методичні рекомендації інтегрованого навчання професійно орієнтованого спілкування англійською мовою студентів-екологів. недооцениваются. The research deals with the problem of integrated training of ecology profile high school students in professionally oriented communication by means of English language. Basic techniques of oral and written professionally oriented communication in English in domestic and foreign pedagogics were analyzed. The essence of ecology students professional foreign language communication integrated training was specified, criteria, indicators and levels of its efficiency have been established. It was founded the linguistic-didactic model, which embraces three stages of training and is provided by the created exercise system signed for future ecologists professional foreign language communication integrated training. The results of approved experimental methodics were described and guidelines for integrated training of ecology students in professional foreign language communication were formulated.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпрофесійно орієнтоване іншомовне спілкуванняuk
dc.subjectінтегроване навчання майбутніх екологівuk
dc.subjectлінгводидактична модельuk
dc.subjectсистема вправuk
dc.subjectекспериментальна методикаuk
dc.subjectprofessional-oriented foreign language communicationuk
dc.subjectintegrated training of future ecologistsuk
dc.subjectlinguistic didactic modeluk
dc.subjectsystem of exercisesuk
dc.subjectexperimental methodicsuk
dc.titleІнтегроване навчання майбутніх екологів професійно – орієнтованого спілкування англійською мовоюuk
dc.title.alternativeIntegrated training for future environmentalists professionally oriented communication in Englishuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vereitina aref.pdf215.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.