Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16648
Назва: | Застосування технології мобільного навчання в процесі формувального оцінювання майбутніх учителів математики |
Автори: | Тумбрукакі, Алла Валеріївна Тумбрукаки, Алла Валерьевна Tumbrukaki, Alla Valeriivna |
Ключові слова: | технології мобільного навчання оцінювання майбутніх учителів математики мобільне навчання інноваційні технології цифрові інструменти на уроках математики |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Вид-во "Ранок" |
Бібліографічний опис: | Тумбрукакі А. В. Застосування технології мобільного навчання в процесі формувального оцінювання майбутніх учителів математики / А. В. Тумбрукакі // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 97-98. |
Короткий огляд (реферат): | Використання інноваційних технологій та ІКТ дозволяє покращити якість навчання, зокрема, оцінювання навчальних досягнень здобувачів середньої та вищої освіти. Однією з технологій мобільного навчання, застосування якої може підвищити ефективність оцінювання, є BYOD-технологія (BringYourOwnDevice – «принеси свій власний пристрій»), суть якої полягає в тому, що в ролі засобів навчання учні можуть використовувати свої власні мобільні пристрої: мобільні телефони, смартфони, планшети тощо. Незважаючи на певні труднощі щодо використання мобільних пристроїв на заняттях, слід зазначити, що в багатьох випадках їх залучення у навчальний процес є, у сучасних реаліях, чи не єдиною можливістю комунікації між учнем та вчителем, викладачем та студентом.Серед найбільш результативних задля формуючого оцінювання слід виділити такі цифрові інструменти: Quizizz – дозволяє проводити процес навчання у формі ігор, вікторин, змагань, тестування, відслідковувати результати кожного учасника; GoogleForm – інструмент для створення анкет, вікторин та тестів; Classtime – онлайн-сервіс для проведення опитувань під час заняття в аудиторії, а також для самоперевірки знань студентів Kahoot – ця платформа може бути використаною для проведення різних тестів та опитувань під час заняття, а також для дистанційного навчання. Вказані цифрові інструменти слід використовувати на уроках математики в залежності від вікових особливостей учнів та систематично застосовувати в процесі навчання у початковій, основній та вищій школах, що сприятиме реалізації принципу наступності у навчанні математики між різними рівнями освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16648 |
Розташовується у зібраннях: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тumbrukaki Alla Valeriivna.pdf | 2.68 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.