Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16646
Назва: Актуальні проблеми викладання методики навчання математики в умовах впровадження НУШ в 5 класах
Автори: Папач, Ольга Іванівна
Папач, Ольга Ивановна
Papach, Olha Ivanivna
Цісар, К. А.
Ключові слова: методики навчання математики
методична компетентність вчителя
Нова українська школа
розв'язання математичних задач
Дата публікації: 2022
Видавництво: Вид-во "Ранок"
Бібліографічний опис: Папач О. І. Актуальні проблеми викладання методики навчання математики в умовах впровадження НУШ в 5 класах / О. І. Папач, К. А. Цісар // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 90-93.
Короткий огляд (реферат): Цього року реформування шкільної освіти перетнуло межу початкової школи і перейшло в 5 класи. Аналіз завдань Державного стандарту базової середньої освіти та професійних компетентностей вчителя закладу загальної середньої освіти відповідно до Професійного стандарту призводить до чіткого розуміння необхідності змін у підходах до організації діяльності як вчителя, так учнів, опанування ним нових ролей та стилів взаємодії з учнями. Суттєво розширюється цифровий та педагогічний інструментарій, кардинально змінюється філософія навчання, оцінювання та вимірювання навчальних результатів. Це можливо лише за умов професійної трансформації шкільного вчителя та змін у підготовці майбутніх вчителів. В першу чергу мова йде про їх методичну компетентність, оскільки високий рівень її сформованості та подальшого розвитку є гарантією ефективних освітніх зрушень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16646
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Papach Olha Ivanivna.pdf2.68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.