Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16646
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Папач, Ольга Іванівна | - |
dc.contributor.author | Папач, Ольга Ивановна | - |
dc.contributor.author | Papach, Olha Ivanivna | - |
dc.contributor.author | Цісар, К. А. | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-20T18:20:00Z | - |
dc.date.available | 2023-02-20T18:20:00Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Папач О. І. Актуальні проблеми викладання методики навчання математики в умовах впровадження НУШ в 5 класах / О. І. Папач, К. А. Цісар // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 90-93. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16646 | - |
dc.description.abstract | Цього року реформування шкільної освіти перетнуло межу початкової школи і перейшло в 5 класи. Аналіз завдань Державного стандарту базової середньої освіти та професійних компетентностей вчителя закладу загальної середньої освіти відповідно до Професійного стандарту призводить до чіткого розуміння необхідності змін у підходах до організації діяльності як вчителя, так учнів, опанування ним нових ролей та стилів взаємодії з учнями. Суттєво розширюється цифровий та педагогічний інструментарій, кардинально змінюється філософія навчання, оцінювання та вимірювання навчальних результатів. Це можливо лише за умов професійної трансформації шкільного вчителя та змін у підготовці майбутніх вчителів. В першу чергу мова йде про їх методичну компетентність, оскільки високий рівень її сформованості та подальшого розвитку є гарантією ефективних освітніх зрушень. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Вид-во "Ранок" | uk |
dc.subject | методики навчання математики | uk |
dc.subject | методична компетентність вчителя | uk |
dc.subject | Нова українська школа | uk |
dc.subject | розв'язання математичних задач | uk |
dc.title | Актуальні проблеми викладання методики навчання математики в умовах впровадження НУШ в 5 класах | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Papach Olha Ivanivna.pdf | 2.68 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.