Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16632
Назва: Проблема наступності між математикою і вищою математикою у коледжі
Автори: Комкова, О. А.
Ключові слова: наступність між математикою і вищою математикою
неперервність і наступність здобуття освіти
математична освіта
навчання математичних дисциплін
Дата публікації: 2022
Видавництво: Вид-во «Ранок»
Бібліографічний опис: Комкова О. А. Проблема наступності між математикою і вищою математикою у коледжі / О. А. Комкова // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 65-67.
Короткий огляд (реферат): Принцип наступності навчання математичних дисциплін передбачає інтеграцію суміжних дисциплін та встановлення міжпредметних зав’язків. Така інтеграція реалізується через побудову математичних моделей задач. На вищої математиці можна запропонувати студентам застосовуючи знання зі спеціальних дисциплін побудувати математичну модель деякого процесу. На даній моделі можна розглянути економічну та технологічну складову даного процесу. підхід до реалізації наступності у процесі фахового навчання сприятиме підвищенню його ефективності
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16632
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Komkova.pdf3.12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.