Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16632
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКомкова, О. А.-
dc.date.accessioned2023-02-17T14:34:58Z-
dc.date.available2023-02-17T14:34:58Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКомкова О. А. Проблема наступності між математикою і вищою математикою у коледжі / О. А. Комкова // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 65-67.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16632-
dc.description.abstractПринцип наступності навчання математичних дисциплін передбачає інтеграцію суміжних дисциплін та встановлення міжпредметних зав’язків. Така інтеграція реалізується через побудову математичних моделей задач. На вищої математиці можна запропонувати студентам застосовуючи знання зі спеціальних дисциплін побудувати математичну модель деякого процесу. На даній моделі можна розглянути економічну та технологічну складову даного процесу. підхід до реалізації наступності у процесі фахового навчання сприятиме підвищенню його ефективностіuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВид-во «Ранок»uk
dc.subjectнаступність між математикою і вищою математикоюuk
dc.subjectнеперервність і наступність здобуття освітиuk
dc.subjectматематична освітаuk
dc.subjectнавчання математичних дисциплінuk
dc.titleПроблема наступності між математикою і вищою математикою у коледжіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Komkova.pdf3.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.