Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16613
Назва: Наступність у формуванні умінь здобувачів освіти працювати з даними
Автори: Карапузова, Н. Д.
Ключові слова: принцип наступності
загальна середня освіта
робота з даними
дидактичні принципи
Дата публікації: 2022
Видавництво: Вид-во "Ранок"
Бібліографічний опис: Карапузова Н. Д. Наступність у формуванні умінь здобувачів освіти працювати з даними / Н. Д. Карапузова // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 21-23.
Короткий огляд (реферат): Принцип наступності є одним з основних дидактичних принципів. Він передбачає встановлення тісних зв’язків між різними складниками системи освіти, зокрема, між початковою освітою та адаптаційним циклом базової середньої освіти. На принципі наступності побудовано основні положення Державного стандарту базової середньої освіти, які відображено в його меті і є суголосними до Державного стандарту початкової освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16613
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
N. D. Karapuzova.pdf3.12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.