Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16038
Назва: Психологічні особливості персоніфікації комп’ютера у дітей молодшого шкільного віку
Автори: Максименко, Юрий Борисович
Maksymenko, Yurii Borysovych
Максименко, Юрій Борисович
Малюта, Ю. С.
Ключові слова: інформаційна компетентність
діалог з комп'ютером
персоніфікація
образ комп'ютера
Дата публікації: 2022
Видавництво: ФОП Бєлий А. Є.
Бібліографічний опис: Максименко Ю. Б. Психологічні особливості персоніфікації комп’ютера у дітей молодшого шкільного віку / Ю. Б. Максименко, Ю. С. Малюта // Актуальні проблеми психології особистості : теорія, досвіт, практика : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (28-29 квітня 2022 р.) / відп. ред. О. П. Саннікова; ПНПУ імені К. Д. Ушинського, каф. загальної та диференціальної психології соціально-гуманітарного факультету. – Одеса : ФОП Бєлий А.Є., 2022. – С. 45-52.
Короткий огляд (реферат): У статті наведено результати дослідження сприйняття дітей молодшого шкільного віку образу комп'ютера Виявлено, що діти молодшого шкільного віку опосередковують комп’ютер активним та ініціативним і мають низький ступінь персоніфікації. Вони наділяють комп'ютер активністю та ініціативністю, сприймають його як іграшку, комунікатора, емоційний фон спілкування у них більш забарвлений позитивними емоціями. Проведений аналіз динаміки зміни персоніфікації комп'ютера за гендером показав, що дівчата менш уособлюють комп'ютер, ніж хлопчики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16038
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми психології особистості: теорія, досвід, практика (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Maksymenko Yurii Borysovych.pdf2.55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.