Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16038
Title: Психологічні особливості персоніфікації комп’ютера у дітей молодшого шкільного віку
Authors: Максименко, Юрий Борисович
Maksymenko, Yurii Borysovych
Максименко, Юрій Борисович
Малюта, Ю. С.
Keywords: інформаційна компетентність
діалог з комп'ютером
персоніфікація
образ комп'ютера
Issue Date: 2022
Publisher: ФОП Бєлий А. Є.
Citation: Максименко Ю. Б. Психологічні особливості персоніфікації комп’ютера у дітей молодшого шкільного віку / Ю. Б. Максименко, Ю. С. Малюта // Актуальні проблеми психології особистості : теорія, досвіт, практика : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (28-29 квітня 2022 р.) / відп. ред. О. П. Саннікова; ПНПУ імені К. Д. Ушинського, каф. загальної та диференціальної психології соціально-гуманітарного факультету. – Одеса : ФОП Бєлий А.Є., 2022. – С. 45-52.
Abstract: У статті наведено результати дослідження сприйняття дітей молодшого шкільного віку образу комп'ютера Виявлено, що діти молодшого шкільного віку опосередковують комп’ютер активним та ініціативним і мають низький ступінь персоніфікації. Вони наділяють комп'ютер активністю та ініціативністю, сприймають його як іграшку, комунікатора, емоційний фон спілкування у них більш забарвлений позитивними емоціями. Проведений аналіз динаміки зміни персоніфікації комп'ютера за гендером показав, що дівчата менш уособлюють комп'ютер, ніж хлопчики.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16038
Appears in Collections:Актуальні проблеми психології особистості: теорія, досвід, практика (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Maksymenko Yurii Borysovych.pdf2.55 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.