Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16038
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМаксименко, Юрий Борисович-
dc.contributor.authorMaksymenko, Yurii Borysovych-
dc.contributor.authorМаксименко, Юрій Борисович-
dc.contributor.authorМалюта, Ю. С.-
dc.date.accessioned2022-11-02T11:08:35Z-
dc.date.available2022-11-02T11:08:35Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМаксименко Ю. Б. Психологічні особливості персоніфікації комп’ютера у дітей молодшого шкільного віку / Ю. Б. Максименко, Ю. С. Малюта // Актуальні проблеми психології особистості : теорія, досвіт, практика : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (28-29 квітня 2022 р.) / відп. ред. О. П. Саннікова; ПНПУ імені К. Д. Ушинського, каф. загальної та диференціальної психології соціально-гуманітарного факультету. – Одеса : ФОП Бєлий А.Є., 2022. – С. 45-52.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16038-
dc.description.abstractУ статті наведено результати дослідження сприйняття дітей молодшого шкільного віку образу комп'ютера Виявлено, що діти молодшого шкільного віку опосередковують комп’ютер активним та ініціативним і мають низький ступінь персоніфікації. Вони наділяють комп'ютер активністю та ініціативністю, сприймають його як іграшку, комунікатора, емоційний фон спілкування у них більш забарвлений позитивними емоціями. Проведений аналіз динаміки зміни персоніфікації комп'ютера за гендером показав, що дівчата менш уособлюють комп'ютер, ніж хлопчики.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherФОП Бєлий А. Є.uk
dc.subjectінформаційна компетентністьuk
dc.subjectдіалог з комп'ютеромuk
dc.subjectперсоніфікаціяuk
dc.subjectобраз комп'ютераuk
dc.titleПсихологічні особливості персоніфікації комп’ютера у дітей молодшого шкільного вікуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Актуальні проблеми психології особистості: теорія, досвід, практика (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Maksymenko Yurii Borysovych.pdf2.55 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.