Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15134
Назва: Coca-Cola branding strategy
Автори: Врайт, Галина Яківна
Vrait, Halyna Yakivna
Pail, Ruslan
Ключові слова: branding strategy
Coca-Cola
Дата публікації: 2022
Видавництво: Університет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економіки
Бібліографічний опис: Wright H. Coca-Cola branding strategy / Halyna Wright, Ruslan Pail // Бренд-менеджмент: сучасні інновації, тенденції та міжнародні практики. Програма та Матеріали Міжнародного круглого столу (17 листопада 2021 р.) / За заг. редакцією О. Б. Петінової; Університет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економіки. – Одеса-Бенбу, 2022. – C. 27-29.
Короткий огляд (реферат): Coca-Cola, or Coke, is a carbonated soft drink manufactured by The Coca Cola Company. It was invented in the late 19th century by John Stith Pemberton and was bought out by businessman Asa Griggs Candler, whose marketing tactics led Coca-Cola to its dominance of the world soft-drink market throughout the twentieth century.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15134
Розташовується у зібраннях:2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Wright Halyna, Pail Ruslan.pdf3.76 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.