Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15134
Title: Coca-Cola branding strategy
Authors: Врайт, Галина Яківна
Vrait, Halyna Yakivna
Pail, Ruslan
Keywords: branding strategy
Coca-Cola
Issue Date: 2022
Publisher: Університет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економіки
Citation: Wright H. Coca-Cola branding strategy / Halyna Wright, Ruslan Pail // Бренд-менеджмент: сучасні інновації, тенденції та міжнародні практики. Програма та Матеріали Міжнародного круглого столу (17 листопада 2021 р.) / За заг. редакцією О. Б. Петінової; Університет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економіки. – Одеса-Бенбу, 2022. – C. 27-29.
Abstract: Coca-Cola, or Coke, is a carbonated soft drink manufactured by The Coca Cola Company. It was invented in the late 19th century by John Stith Pemberton and was bought out by businessman Asa Griggs Candler, whose marketing tactics led Coca-Cola to its dominance of the world soft-drink market throughout the twentieth century.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15134
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Wright Halyna, Pail Ruslan.pdf3.76 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.