Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15129
Назва: Супер-бренд –English
Автори: Тубензеле, Вероника
Ключові слова: English
англійська мова
офіційна мова
рідна мова
англосфера
Дата публікації: 2022
Видавництво: Університет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економіки
Бібліографічний опис: Тубензеле В. Супер-бренд –English / Вероника Тубензеле // Бренд-менеджмент: сучасні інновації, тенденції та міжнародні практики. Програма та Матеріали Міжнародного круглого столу (17 листопада 2021 р.) / За заг. редакцією О. Б. Петінової; Університет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економіки. – Одеса-Бенбу, 2022. – C 17-19.
Короткий огляд (реферат): У глобалізованому світі англійська є мовою міжкультурних комунікацій, бо незалежно від того, ким ви є: українцем, італійцем, індійцем, росіянином чи німцем, зібравшись усі разом ви спілкуватиметеся англійською. В багатьох країнах, де існує міжетнічне напруження, саме англійська виконує роль етнічно нейтральної мови.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15129
Розташовується у зібраннях:2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tubenzele.pdf3.76 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.